ARIZTOTELES MUSIC


Band email marketing also visit us @ http://www.reverbnation.com/ariztoteles. TO VISITORS, please support our band in http://www.reverbnation.com/ariztoteles. Mark likes, become fans, and Play the music on the site. for this blog keep going,build friendship,and community

The Genius of Freemasonry

Rabu, 14 Januari 2009


Lukisan minyak di tengah-tengah meja gantung di Grand Lodge of British Columbia Museum, pada 1495 Barat kedelapan Avenue, Vancouver, yang dilukis oleh Falco Columbarius pada tahun 2000.

Explanation of the Frontispiece. Penjelasan tentang muka.

The architectural part represents the inside of Free-masons' Hall . Arsitektur bagian yang mewakili bagian dalam Free-masons' Hall. The uppermost figure is Truth, holding a mirror, which reflects its rays on divers ornaments of the Hall, and also on the Globes and other Masonic Furniture and Implements of the Lodge. Angka yang paling penting adalah kebenaran, memegang cermin, yang mencerminkan sinar pada para penyelam perhiasan dari Hall, dan juga pada Globes dan lainnya Masonic Mebel dan Implements dari Lodge. Truth is attended by the three Theological Virtues, Faith, Hope and Charity: under these, the Genius of Masonry, commissioned by Truth and her Attendants, is descending into the Hall, bearing a lighted Torch; she is decorated with some of the Masonic Emblems, and on her arm hangs a ribbon with a Medal pendant, with which she is to invest the Grand Master, in token of the Divine approbation of a Building sacred to Charity and Benevolence. Kebenaran yang dihadiri oleh tiga teologi Virtues, Faith, Hope dan Amal: di bawah ini, yang Genius dari perkumpulan rahasia, bintara oleh Kebenaran dan dia Attendants, yang turun ke dalam Hall, peluru yang berlampu penerang; ia dihiasi dengan beberapa Masonic lencana , dan pada lengan dia hang sebuah pita dengan Medal liontin, yang ia adalah untuk berinvestasi Grand Master, dalam bukti dari penerimaan dgn baik dari Divine Bangunan suci untuk Amal dan kebajikan.


Reprinted from an unnumbered page inserted after Abstract of the Laws and before Sanctionings in the 1784 reprint of the Constitutions . Reprinted dari halaman yang tak terhitung setelah terpasang Abstrak dari Undang-Undang dan sebelum Sanctionings dalam 1784 cetak ulang dari Konstitusi.

0 komentar: